Chanel

Prabangūs prekių ženklai

Prancūzijos mados namai „Chanel“ užima antrą vietą mūsų sąraše, tačiau 2019 m. „Forbes“ sąraše, kuriame yra 100 vertingiausių prekių ženklų, užima tik 87-ąją vietą, numatoma vertė yra 8 mlrd. Įdomu ir tai, kad, nepaisant minimalaus dalyvavimo elektroninėje prekyboje, „Chanel“ sėkmingai investuoja į kitas skaitmeninių technologijų sritis.

„Chanel“ yra lyderis skaitmeninių prabangos istorijų srityje, siūlo įdomius vaizdus ir jaudinančius vaizdo įrašus, skatinančius įvairių platformų interesus, nuo įžymybių pasakojimų iki užkulisių scenų ir net mokslinio turinio.

Primindama pasiturintiems vartotojams apie ilgą prekės ženklo istoriją, #InsideChanel serija žiūrovus nuneša į „Chanel“ pasaulį, kada gimė 1883 m. Gabrielle Chanel.

„Chanel“ iki šiol išlieka kaip privati kompanija, priklausanti Alainui ir Gerardui Wertheimeriui, Pierre Wertheimerio anūkams, kuris buvo „Coco Chanel“ verslo partneris.

Produktų asortimentą sudaro drabužiai, kvepalai, rankinės ir laikrodžiai. Ženklas yra labiausiai žinomas dėka savo „mažos juodos suknelės“, „Chanel“ Nr. 5 kvepalų ir „Chanel“ kostiumėlio. Karl Lagerfeldas 1983 m. prisijungęs prie „Chanel“ kompanijos kaip kūrybinis direktorius tęsė savo vaidmenį būdamas jau 83 metų amžiaus.

Populiariausios „Chanel“ prekės internete.

Suvesdami „Chanel“ interneto paieškos sistemoje, žmonės dažniausiai ieškojo šių prekių:

  1. Coco Chanel.
  2. „Chanel“ rankinės.
  3. Bleu de Chanel.
Taip pat skaitykite