Jūsų prekės ženklo apibrėžimas

Įdomybės

Jūsų prekės ženklo apibrėžimas yra kaip kelionė į verslą, savęs atradimas. Tai gali būti ir sunku, ir pareikalaus daug laiko, ir nepatogu. Reikia sau bent jau atsakyti į toliau pateiktus klausimus:

  • Kokia yra jūsų įmonės misija?
  • Kokie yra Jūsų produktų ar paslaugų privalumai ir funkcijos?
  • Ką Jūsų klientai perspektyvoje galvoja apie Jūsų įmonę?
  • Kokias savybes norite susieti su savo įmone?

Atlikite savo tyrimus. Sužinokite apie dabartinių ir būsimų klientų poreikius, įpročius ir norus. Ir neįsivaizduokite, ką, Jūsų manymu, jie galvoja, Jūs turite tiksliai žinoti, ką jie galvoja. Kadangi Jūsų prekės ženklo apibrėžimas ir prekės ženklo strategijos kūrimas gali būti sudėtingas, siūlome apsvarstyti galimybe pasinaudoti pelno nesiekiančios smulkaus verslo konsultacinės grupės arba smulkiojo verslo plėtros centro pagalba.

Štai dar keletas paprastų, laiko patikrintų patarimų:  

    • Gaukite puikų logotipą. Dėkite jį visur.
    • Užsirašykite savo prekės ženklo pranešimus. Kokius pagrindinius pranešimus norite pranešti apie savo prekės ženklą? Prisiminkite, kad kiekvienas darbuotojas turi žinoti savo prekės ženklo požymius.
    • Integruokite savo prekės ženklą. „Branding“ apima visus Jūsų verslo aspektus – kaip atsakote į  telefono skambučius, kaip Jūs ar Jūsų darbuotojai vykdo su prekybą susijusius skambučius, dirba su elektroniniais laiškais, ir visą kitą.
    • Sukurkite savo kompanijai „balsą“, kuris atspindės Jūsų prekės ženklą. Šis balsas turėtų būti taikomas visoms rašytinėms komunikacijoms ir būti įtrauktas į visus vaizdinius medžiagų vaizdus internete. Ar Jūsų prekės ženklas yra draugiškas? Būkite labiau formalesni. Tai tikrai naudinga.
    • Sukurkite šūkį. Parašykite įsimintiną, informatyvų ir glaustą pareiškimą, kuriame fiksuojama Jūsų prekės ženklo esmė.
    • Sukurkite šablonus ir prekės ženklo standartus savo rinkodaros medžiagoms. Naudokite tą pačią spalvų paletę, logotipo vietą, laikykitės šių savo taisyklių visur. Jums nereikia būti madingu, tiesiog būkite nuoseklūs.
    • Būkite ištikimi savo prekės ženklui. Vartotojai negrįš pas Jus ir nerekomenduos Jūsų kitiems asmenims, jei nesilaikysite savo prekės ženklo duotų pažadų.
    • Būkite nuoseklūs. Aš įdėjau šitą punktą tik todėl, kad jis apima visus pirmiau minėtus ir yra pats svarbiausias patarimas, kurį galiu Jums suteikti. Jei to nedarysite, Jūsų bandymai sukurti  sėkmingą prekės ženklą gali žlugti.
Taip pat skaitykite