KĄ „GOOGLE STADIA“ brendas atskleidžia apie platformą

Naujienos

„Google“ nauja žaidimų platforma „Stadia“ patenka į perkrautą rinką, kuri jau yra žinoma savo stipriais prekių ženklais ir rinkodara. Jamesas Plyno tyrinėja, ką sako jo dizaino tapatumas apie nuosavą pasiūlymą.

1993 m. didžiausias vaizdo žaidimų mėgėjas tikriausiai buvo „Sega“ arba „Nintendo“ gerbėjas. Du Japonijos prekės ženklai dominavo ketvirtojoje vaizdo žaidimų kartoje su dviem konsolėmis, kurių pardavimai pasiekė beveik 100 milijonų vienetų visame pasaulyje. Kaip 14-os metų Sega Mega Drive savininkas, aš negalėjau įsivaizduoti pasaulio, kuriame nebūtų Sega konsolės ir jos talismano Sonic the Hedgehog. Visi mano draugai mokykloje turėjo vieną iš šių dviejų prekių ženklų, prijungiamą prie televizoriaus namuose, arba, jei jiems pasisekė labiau, tai turėjo brangesnį Commodore Amiga, ir jis dominavo mūsų kasdieniniuose pokalbiuose. Metais vėliau aš perskaitysiu vieną žurnalą ir sužinosiu, kad netrukus bus išleistas „Playstation 1“. Tai buvo esminis momentas, kai žaidimai augo kartu su manimi. Užuot atsisakęs jų, kaip padarė mano vyresnysis brolis, jie mane įtraukė.

„Sony Playstation“ – buvo penktos kartos vaizdo žaidimų pradžia, ir tai buvo pirmas kartas, kai buvo sukurtas prekės ženklas, kuris nebuvo skirtas tik vaikams. Tai buvo tada, ir, mano manymu, vis dar yra pirmaujantis žaidimų prekės ženklas. „Sony“ įžengė į rinką ir galvojo apie tai, kas gali būti jų žaidėjai ir kaip įtraukti juos į platesnį kelią nei jų konkurentai.

Visos detalės buvo suderintos, net iki valdymo pulto mygtukų konstrukcijos. Buvo panaikinti ABC arba ryškios spalvos taškai iš praeities konsolių – pakeisti keturiomis skiriamosiomis formomis, kurios būtų plačiai naudojamos prieštaringai reklamuojant. Playstation turėjo savo poziciją. Tai atsispindėjo spausdintiniuose ir televizijos skelbimuose 1990-iais metais, kurie stebino, linksmino ir laimėjo apdovanojimus. Prekinis ženklas smogė religijai, sportui ir nuobodžiam suaugusiųjų gyvenimui. „Playstation“ ėmėsi žaidimų pagrindo kartu su „XBOX“, kuris prisijungė prie rinkos 2001 metais.

Atsižvelgiant į tai, praėjus 25 metams nuo „Playstation“ starto, „Google“ paskelbė naująją „Stadia“ – savo naujausią žaidimų platformą. Paleidimo metu nėra daug ką veikti už pavadinimo, dviejų filmų, valdiklio ir vieno žaidimo – Doom Eternal. Startiniai vaizdo klipai aiškiai rodo dviejų dalių pasiūlymą. Pirma, žaidimai yra ne tik žaidžiami, bet ir žiūrimi. Mes stebėjome žaidimus tūkstantmečius ir jie nėra skirtingi.

Taip pat skaitykite