Kodėl prekės ženklas yra toks svarbus

Įdomybės

Tam tikra prasme, galbūt tai ir yra svarbiausia, prekės ženklas – yra pažadas. Pagalvokite apie kai kuriuos žinomiausius prekės ženklus ir tuoj pat suprasite, ką jie žada: „McDonald’s“, „Coca Cola“, „Budweiser“, „Ford“, „Apple“ AAPL -3,28%, „MetLifeMET“ + 1,41%.

Jūs jau žinote, ką gausite su gerai žinomu produktu ar paslauga. Kitaip tariant, prekės ženklas yra konkretus logotipo, žodžių, tipo šrifto, dizaino, spalvų, asmenybės, kainos, paslaugos ir kt. derinys. Jis taip pat yra atributų rinkinys. Pagalvokite, pavyzdžiui, apie „Volvo“, ir Jūsų pirmosios mintys tikriausiai bus „puikiai surinktas, patogus, švediškas“ ir, svarbiausia, „saugus“.

Pažadai, išvaizda, asmenybė ir atributai gali turėti ypatingą, kaip vadinu „aš“ patrauklumą. Įsigijimas tam tikro prekės ženklo, daug ką pasako apie asmenį, kuris jį perka. „Apple“ tai turi. Kaip ir Prius.

Galvodami apie savo prekės ženklą, būtinai galvokite apie visus elementus: pažadą, asmenybę, išvaizdą, balsą, paslaugą, atributiką ir t.t.

Tikėtina, kad jei paklausite apie tai savo klientus, konkurentus, galimai būsimus vartotojus, būsite maloniai nustebinti, kaip svarbu yra turėti stiprų prekės ženklą…

Taip pat skaitykite