Tikėkite kopiraitingu: Nick Asbury nagrinėja Nike ir John Lewis & Partners paskutinius atliktus darbus

Naujienos

Nike Asbury ir Johnas Lewis „muša“ antraštes su prieštaringais naujais kūrybingais darbais. Tačiau šių dviejų prekių ženklų akiratyje turi būti vienas nedidelis ramus susitarimas. Rašymas yra puikus. 

Dvi multi – milijardinės kompanijos – „begemotai“ tą savaitę padarė tikrai galingus žingsnius.

Pirma, „Nike“ pranešė apie rėmimo sutartį su „Colin Kaepernick“. Antra, Johnas Lewisas ir Partneriai, remdamiesi dviem lanksčiomis popkultūromis, Dougal Wilson ir Bohemian Rhapsody, paskelbia naują pranešimą apie partnerystę ir bendravimą su Waitrose.  

Nike atveju jau diskutuojama apie tai, ar tai yra įkvepiantis drąsus pavyzdys ženklinimui, ar ciniškas pasipriešinimo papirkimas. O Johno Lewio atveju, pagrindinis dėmesys bus skiriamas reklamos krypčiai („Dougal Wilson“ daro tai, ką jis daro puikiai) ir vizualiam Pentagramos rebrendingui (monotoniškas Johnas Lewis sąmoningai perduoda Project Fear). Tačiau šių dviejų firminių audrų akyse turėtų būti vienas nedidelis ramus susitarimas. Rašymas yra puikus.

Taip pat skaitykite