Nike – pirmaujantis sporto prekės ženklas

Naujienos

Sportinių drabužių ir sporto įrenginių pramonė sparčiai auga ir už sporto arenų ribų. Nike patvirtino 110 mln. JAV dolerių vertės sutartį dėl NBA legendos Michael Jordan prekės ženklo patvirtinimo. Indijoje Europos tarptautinis sporto ir fitneso drabužių prekės ženklas Puma pasirašė sutartį su Virat Kohli – tai didžiausias prekės ženklo įsipareigojimas Indijos sporto istorijoje. 

Pasaulio sporto drabužių rinkoje pastebimas didelis augimas dėl didėjančio mąstymo apie sveikatą ir didėjančios fitneso tendencijos, tūkstantmečio kartos susidomėjimu aerobika, plaukimu, bėgimu, gimnastika ir jogos treniruotėmis. Sporto varžybose ir renginiuose nuolat pastebima augančio susidomėjimo tendencija. 

Remiantis alliedmarketresearch.com ataskaita, tikimasi, kad pasaulinė sporto drabužių rinka iki 2020 m. sukaups 184,6 mlrd. JAV dolerių, o 2015–2020 m. prognozuojama, kad metinis augimo tempas padidės 4.3%. Prognozuojama, kad 2017 m. dešimties geriausių sporto prekių ženklų bendros pajamos sudarys daugiau kaip 85 000 milijonų JAV dolerių. Skirtumas tarp Nr. 1 Nike ir jos dukterinės įmonės, esančios dešimtoje vietoje – Converse – yra daugiau nei 16 kartų. 

Insidesport.co nuolat pateikia ataskaitas ir nurodo skaitytojams dešimt geriausių metų sporto prekių ženklų. Stebėtina, kad Adidas dukterinė įmonė Reebok nesugebėjo įsiveržti į dešimties didžiausių sporto prekių ženklų rinkos sąrašą. 

Nike parduotuvė

Kilmė ir svarbiausia informacija

Prekinis ženklas, kurio pavadinimas kilo iš graikų pergalės dievo, yra aiškus pasaulinės sporto ir fitneso drabužių rinkos laimėtojas. Nike, kurio vertė yra 15 000000000 JAV dolerių, Forbes yra vertinamas kaip vertingiausias prekės ženklas. 

Adolfo Dasslerio valdomą Vokietijos sporto prekės ženklą skatina tikėjimas, kad jis atspindi kampaniją „nieko nėra neįmanomo“. Adidas, turinti beveik 25% rinkos dalies tarp populiariausių dešimties sporto prekių ženklų, yra antroje vietoje po Nike. „Adidas“, kurio prekės ženklo vertė yra 5 000000000 JAV dolerių, taip pat yra antroje vietoje pagal Forbes. 

Nike parduotuvė

Oficialaus Jungtinių Amerikos Valstijų komandos rėmėjo 2016 m. Rio olimpinėse žaidynėse DICK sporto prekėmis prekiaujama maždaug 700 parduotuvių, skirtų mažmeninėms sporto prekėms, sportiniams drabužiams, sportiniams bateliams, sporto įrangai ir įvairiems dviračiams. Pensilvanijoje įsikūręs prekės ženklas pastaruosius metus įgijo daug mažų šio sektoriaus veikėjų. 

Pramonės lyderis

1996 m. Kelvin Plank įkurtas prekės ženklas per du dešimtmečius padarė didelį žingsnį, kad jis būtų tarp pramonės lyderių. Pagal Forbes vertinimą užima septintą vietą, o prekės ženklo vertė – 1000000000 JAV dolerių. Underarmour beveik 70% savo pajamų sukuria iš drabužių asortimento. Pagal MBaskool.com ataskaitą avalynė ir aksesuarai sudaro 20%, o aksesuarai – 10%.

Nike batai

Kiti prekės ženklai

Prekinis ženklas Indijoje buvo žinomas dėl didžiausio sporto sandorio. Herzogenaurach, Vokietijoje, pagrindinę būstinę turinti PUMA šiemet pasirašė įspūdingą sutartį su Indijos kriketo kapitonu. Prekinis ženklas, pasak ataskaitų, susieja su „ShopX-Digital” platforma, kad padidintų savo veiklą II pakopos avalynės rinkose.

Puma

Sketchers, parduodantys savo produktus daugiau nei 160 šalių, paskelbė apie pirmojo milijardo dolerių pardavimus, įvykdytus šių metų pirmąjį ketvirtį. Kalifornijoje įsikūręs prekės ženklas prekiauja avalyne, drabužiais krepšiais bei apsauginiais akiniais nuo saulės – visa tai pritaikyta tam tikram gyvenimo būdui. Įkurta 1992 m., SKETCHERS tapo vienu iš dviejų moteriškos avalynės prekių ženklų JAV rinkoje. 

Sketchers

Japonijos sporto prekių ženklo avalynės pardavimai sudaro 60% visų pardavimų. ASICS buvo oficialus Tarptautinės atletinių federacijų asociacijos, atstovaujančios visiems World Series renginiams 2017 m., partneris. ASICS produktų linija, kurią sudaro avalynė, apranga ir sporto įranga, užsiima mažmenine prekyba daugiau nei 100 pasaulio šalių.

Prekės ženklas platina savo produktus – sportinius drabužius, viršutinius drabužius ir avalynę – daugiau nei 72 šalyse per 13 000 mažmenininkų ir savo parduotuvių. 2001 m. kompanija buvo didžiausia JAV slidinėjimo drabužių pardavėja.

ASICS

Prekės ženklą 1966 m. įkūrė du vaikščiojimo entuziastai. Pradžioje tai buvo maža alpinizmo parduotuvė, o šiandien 50 metų gyvuojanti įmonė specializuojasi prekiaudama viršutiniais drabužiais, paltais, marškinėliais, avalyne ir sportine įranga, pavyzdžiui, kuprinėmis, palapinėmis ir miegmaišiais. North Face drabužių ir įrangos linija aprūpina tiek studentus, tiek alpinistus, tiek slidininkus, tiek snieglenčių sporto mėgėjus, tiek keliautojus ir ištvermingus sportininkus. 

JAV įsikūrusi Nike dukterinė įmonė daugiau gamina krepšinininkams skirtus batus, laisvalaikio batus bei drabužius. 2003 m. įmonė sudarė 309 milijonų JAV dolerių vertės sandorį su Nike ir taip išplėtė Converse prekinį ženklą. Įmonė parduoda sportinius drabužius daugiau nei 160 šalių. 

Šiuos skaičius generuoja insidesport.co tyrimų grupė iš įvairių ataskaitų ir leidinių ir gali skirtis nuo atitinkamų prekių ženklų sąskaitų.

Galite pasidalinti mūsų strapsniu!
Taip pat skaitykite

Palikite atsiliepimą

avatar
  Prenumeruoti  
Notify of

Patiko straipsnis ? Pasidalink juo su draugais :)