15 populiariausių prabangių prekių ženklų internete (Online) 2019 m. sąrašas

Prabangūs prekių ženklai

Niekas negali prognozuoti prabangių prekių pardavimo kiekio ir ateities augimo, taip pat jų populiarumo internete, dabar. Štai kodėl mes išnagrinėjome, kaip prabangių pasaulio prekių ženklai yra reitinguojami internete ir kas daro juos tokiais populiariais tarp pasiturinčių vartotojų 2019 metais.

Kadangi interneto lūkesčių dalis yra patikimas būsimų pardavimų rodiklis, mes tikimės, kad išrinkti 15 populiariausi prabangūs prekių ženklai 2019 metų pabaigoje tikrai parodys gerus įspūdingus rezultatus. Kiekvienas iš mūsų sąrašo prabangus prekės ženklas jau yra užtarnavęs didelį klientų dėmesį.  Internete vyksta diskusijos, pokalbių srautai per socialinius žiniasklaidos kanalus ir paieškos sistemos rezultatai, kas patvirtina pasiturinčių vartotojų ir įtakingų žmonių susidomėjimą tam tikrais prabangiais prekių ženklais.

Kodėl pasirinkome būtent 15 prekių ženklų ? Galite paklausti Jūs… Todėl, kad po 15 numerio  mūsų sąraše, kitų prabangių prekių ženklų dėmesys tarp vartotojų labai sumažėjo. Pamatysite, kad net penkiolikoje populiariausių, 5 geriausi prekių ženklai jau užfiksuoja daugiau nei 60% pasiturinčių vartotojų dėmesį. O vartotojų interesai iš tiesų yra labiau sutelkti prekių ženklams mūsų sąrašo viršuje.

Kaip gi vertiname prabangių prekių ženklų populiarumą internete? Norėdami sukurti šį sąrašą, atsižvelgėme į prekės ženklo vertes, balsų ir socialinės žiniasklaidos pokalbių paieškos turinį. Daugiau informacijos apie mūsų metodiką ir duomenų šaltinius galite skaityti šio straipsnio pabaigoje.

Šiame straipsnyje Jūs sužinosite, kokie prabangūs prekių ženklai 2019 m. yra labiausiai aptarinėjami ir ieškomi internete. Taip pat susipažinsite su rinkodaros pastangų rezultatais, susijusiais su vartotojų pritraukimu ir žinomumu. Išryškiname ypač svarbias rinkos kampanijas ir sėkmingus naujus produktų pristatymus, kurie padeda paaiškinti kompanijų populiarumą.

15 populiariausių prabangių prekių ženklų internete (Online) 2019 m.

1 Gucci 22.34% 9,440,000 54,144,179 13,600,000
2 Chanel 11.79% 4,270,000 67,499,041 2,591,803
3 Louis Vuitton 9.67% 7,700,000 56,886,821 7,400,000
4 Hermès 9.29% 1,770,000 10,356,812 1,380,000
5 Rolex 8.03% 4,530,000 15,813,354 438,000
6 Tiffany 7.69% 2,130,000 20,874,200 801,000
7 Dior 5.62% 2,910,000 48,306,113 6,290,000
8 Armani 5.47% 1,990,000 24,685,216 974,000
9 Prada 4.97% 1,530,000 23,934,422 2,186,210
10 Balenciaga 4.39% 2,180,000 9,158,109 1,696,459
11 Cartier 3.63% 1,280,000 12,279,311 314,015
12 Burberry 3.62% 2,790,000 43,329,468 1,485,372
13 Lancôme 1.90% 107,070 13,290,575 338,781
14 Yves Saint Laurent 0.89% 1,760,000 11,825,457 804,593
15 Bulgari 0.70% 1,200,000 11,277,114 696,071
Taip pat skaitykite